Nézd meg skót kalandjainkat nagyobb térképen!

2013. augusztus 15., csütörtök

Telnek a napok

Telnek, múlnak a napok, kedden volt egy hete, hogy itt vagyok, de vasárnap óta nem igazán történt semmi érdekes, csupán emiatt nem írtam semmit. Vasárnap meglett a lakás, hétfőn elmentünk az új lakótárssal, akit Marijonasnak hívnak, az ingatlanügynökségéhez, mert szükség van egy mágneschipre a külső ajtóhoz és azt meg kellett rendelni, meg felvették az adataimat. Egy Honda Civic-je van Marijonasnak, elég laza.

Közben persze megy a munkakeresés, most már csak napok kérdése lehet, elég pozitívan állok a témához, szerintem a héten már akadni fog valami. Jövőhét közepén költözöm az új lakásba, a videó végén körbenéztem hogy Ti is lássátok; maga a szoba nem túl nagy, de van egy hatalmas nappali amibe két kanapén (sajnos nem kihúzhatóak, de egy-egy ember kényelmesen elférhet rajta... - üzenet leendő vendégeinknek), tévén és egy kis dohányzóasztalon kívül más nincs benne.

Tegnap megvásároltam új kerékpáromat! A fotó nem az igazi, igazából halványlila, levendula színű. Még be kell szereznem hozzá pár cuccot (lámpa, bukósisak - itt szigorúan veszik, sárvédő és majd egy kosárkát is szeretnék) hogy útra kész legyen.

Nevet is kell neki találni!
Tegnap, azaz szerdán este találkoztam Zsófival, (Teleki Nóri ajánlásával ;) aki szintén itt fog tanulni, csak mesterképzésen gyermekpszichológiát. Szombat hajnalban repül vissza, csak lefixálja a lakást magának aztán majd szeptember elején jön megint. Nagyon jól elbeszélgettünk, elmentünk a heti Couch Surfing találkozóra, ezúttal a Réz Majom nevű helyre. Dumáltunk egy lengyel sráccal, egy ír-ausztrál lánnyal, meg Fráncseszkóval Genovából.

És itt a videó:

1 megjegyzés:

  1. Oh, szuper! Ezúton is puszilom Zsófit és Téged is! Igyatok egy jó sört helyettem is. Nagyon jó a blog! Most olvastam végig és rám tört a nosztalgia :) Nagyon szuper albit találtál! Nagy kalappal a munkakereséshez!

    puszi: Nóri

    VálaszTörlés