Nézd meg skót kalandjainkat nagyobb térképen!

2013. augusztus 11., vasárnap

Egyetemlátogatás

Pénteken találkoztam Virággal, aki már 3 éve itt él férjével és végzős lesz turizmus szakon a Napier egyetemen. Helyi szemmel mutatta be nekem a dolgokat, és lévén turizmus, még kevésbé tudott infókkal is megspékelte a városnézést. Például, a vár alatti Princess Street Park régen tóként funkciónált, de a városiak (akkor még csak a várfalakon belülről) mind odadobálták a szemetet, hullát etc. Szerencsére valaki úgy döntött hogy ez egészségtelen és megszüntették.

J.K.Rowling itt kezdte írni a Harry Potter első részét...

Utána a leendő egyetemem felé vettem az irányt...


Tudom, tudom nevetséges ahogy reagálok :D De tényleg nagyon izgatott voltam. {És túl sok időt tölthettem Ákos társaságában :D} Bementem az épületekbe, szétkóricáltam magam, végig piros szőnyeg van leterítve a földre. Lecsekkoltam, a kávéautomatát, 1 font a Latte ;)Van egy klassz kávézó, kantin is na meg a könyvtár...! Szétolvadtam tőle! Először is meg kell nyomni egy gombot a falon hogy bejuthass (iszonyat menő) és az összes pesti könyvtárnál jobb! És tudjátok miért? Mert nem kell leraknod a kabátodat és a táskádat. Simán bemehetsz, annyi cuccal amennyivel csak akarsz. Ingyen Wifi is van a dolgozóknak és diákoknak. Designra, természetesen nagyon modern, mind az épület, mind a berendezés. Rengeteg számítógép van és több tucat tanulószoba lehet, projektmunkákhoz kisebb csoportok számára. Természetesen a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár van a legjobb épületben, egy mesekastélyban; de a Napier könyvtára több pontot kap.

Modern, kényelmes berendezés
A csönd zónában megmukkanni sem szabad
Hazafelé még láttam valamit -- tüzet és füstöt nem, de a tűzoltókat igen, ahogy a felső emeletről gyereket segítenek le az ablakból... Utánaolvastam, de a régi városrészben is kigyulladt a T.G.I Friday konyhája, illetve csütörtökön is erre felénk, délnyugaton volt hatalmas tűz. Mintha szárazságnak számítana ez az idő *kuncog*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése