Nézd meg skót kalandjainkat nagyobb térképen!

2013. augusztus 24., szombat

Az új albérletben

Most már egy jó ideje nem adtam jelet magamról, a múlt hét végén történt egy szerencsétlen frissítés a laptopomon, minekután az összes fájlom (fotók, zenék, videók, dokumentumok) mind egy szálig eltűntek a föld színéről. No, úgyhogy elvittem egy szervízbe, hátha visszavarázsolják őket, és ott volt két éjszakát; semmi eredmény nélkül. A fotók egy része meglett, még a szervíz előtt egy ingyenes Recuva nevű programmal sikerült visszavarázsolnom őket, de a legutóbbi Rózsi néni Egerben fotók az istennek nem kerülte elő. Aztán szerdán elhoztam a gépet, lefuttattam megint a gagyi programomat és meglettek...

Egy T-Rex is sétálgatott valamelyik nap az utcán...
Csütörtökön pedig átköltöztem az új albérletünkbe! Szépen kitakarítottam mindent, az összes csücsköt, a szobát, a fürdőt. Nagyon kényelmes hogy a szobából nyílik a fürdő. Egyedül az elektromos zuhanyzóval nem barátkoztam még össze, két csavargatója van, egyikkel a vízsugár erősségét, másikkal a hőmérsékletet lehet beállítani. Össze-vissza tekergetem őket állandóan.

a kilátás az ablakból páratlan (igen, az ott egy Mini!!!)
Megtapasztalhattam az igazi brit ködöt is! Az orrod hegyéig sem látsz el, voltam benn a városba is, a kastély/vár így még csodálatosabb, nagyon misztikus!!!


Valamint, mikor megérkeztem a nagy bőröndömmel a lakásba, már az első postám is itt várt már! Ez egy "tankönyv" lesz aaaa nem tudom melyik órámra, mert az olvasmánylista szintén eltűnt, de valahol megvan fizikai valójában... meg is van: Introduction to Literature azaz Bevezetés az irodalomba. Ergó az ELTE után már csak IntroLit néven fog futni. Eredeti áron 20 font körül lenne, én jó állapotú használtat postaköltséggel együtt 5 fontért vettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése